نوشته شده توسط : abbuse

در حمله‌های ناتو که برای مقابله با نظامیان وفادار به معمر قذافی انجام می‌شد، غیرنظامیان نیز کشته شده‌اند

عفو بین‌الملل از انجام نشدن تحقیقات مناسب از سوی ناتو درباره کشته شدن بیش از ۵۰ غیرنظامی در جریان حمله‌های هوایی ناتو در سال گذشته در لیبی انتقاد کرده است.

در گزارش عفو بین‌الملل که روز دوشنبه، ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) و حدود یک سال بعد از آغاز عملیات هوایی ناتو در لیبی منتشر شده، آمده است: این حمله‌های هوایی که مورد حمایت سازمان ملل متحد نیز بود، به منظور محافظت از غیرنظامیان در برابر نظامیان وفادار به معمر قذافی انجام می‌شد، ولی ۵۵ غیرنظامی در جریان آنها کشته شده‌اند.

عفو بین‌الملل گفته است که بیشتر کشته‌شدگان غیرنظامی این حمله‌ها زنان و کودکانی بوده‌اند که در خانه‌هایی مسکونی به سر می‌برند و مدرک روشنی که نشان دهد از این خانه‌ها برای اهداف نظامی استفاده می‌شد، وجود ندارد.

ناتو از هر گونه خسارت و آسیب ناشی از این حمله‌های هوایی ابراز تاسف کرده، ولی گفته است که مسئولیت اصلی برای تحقیق درباره مرگ افراد به عهده مقامات رسمی کنونی لیبی است.

"ابراز تاسف کافی نیست"

عملیات نظامی ناتو در لیبی برای نزدیک به ۷ ماه جریان داشت و بسیاری از مردم لیبی، به ویژه در شهر بنغازی در شرق این کشور، این حمله‌ها را موفقیتی بزرگ ارزیابی می‌کنند که نقش مهمی در سرنگونی معمر قذافی، رهبر سابق لیبی داشت.

با این حال، عفو بین‌الملل افزون بر انتقاد از عدم انجام تحقیقات مناسب، از پرداخت نشدن غرامت به خانواده‌های قربانیان غیرنظامی این حمله‌ها از سوی ناتو نیز انتقاد کرده است.

دوناتلا روورا، از مشاوران ارشد عفو بین‌الملل، روز دوشنبه، ۱۹ مارس، در بیانیه‌ای تصریح کرد: "مقامات ناتو بارها بر تعهد خود برای حمایت و دفاع از غیرنظامیان تاکید کرده‌اند."

در این بیانیه اضافه شده است: "به همین دلیل آنها نمی‌توانند مرگ غیرنظامیان را فقط با چند بیانیه مبهم و ابراز تاسف، نادیده بگیرند، بدون آن که تحقیقات مناسبی درباره این وقایع مرگبار انجام شود."

در عین حال، در بیانیه عفو بین‌الملل آمده است که "ناتو اقدامات قابل توجهی کرده است تا خطر تلفات غیرنظامیان را با اقداماتی همچون بمباران دقیق و هشدار درباره محل حمله‌ها، به کمترین میزان برساند."

عفو بین‌الملل اضافه کرده است که این اقدامات باعث نمی‌شود ناتو تعهدی به انجام تحقیقات در باره مرگ افراد و یا پرداخت غرامت به خانواده‌ها و بستگان قربانیان نداشته باشد.

در بیانیه این سازمان آمده است: افرادی که از این حمله‌ها نجات یافته‌اند و نیز بستگان قربانیان که با عفو بین‌الملل گفت‌وگو کرده‌اند، گفته‌اند که هیچوقت از طرف ناتو با آنها تماسی گرفته نشده است و آنها همچنان نمی‌دانند که چه اتفاقی رخ داده و چه کسی مسئول بوده است.

عفو بین‌الملل به ثبت مدارک مربوط به مرگ ۵۵ غیرنظامی اشاره کرده است که ۱۶ کودک و ۱۴ زن از جمله آنها هستند و افزوده است: این قربانیان در حمله‌های هوایی به طرابلس، زلیتن‎، سرت، ماجر و مرسى‌البریقة و در شرایطی کشته شده‌اند که در خانه‌هایی متعلق به افراد غیرنظامی به سر می‌بردند.

در بیانیه عفو بین‌الملل آمده است که ۳۴ نفر دیگر، از جمله ۸ کودک در سه حمله جداگانه که به دو خانه مسکونی در ماجر انجام شد، کشته شده‌اند، بدون آن که درباره دلیل هدف قرار گرفتن آنها توضیحی داده شود.

در این بیانیه از ناتو خواسته شده است تا با انجام تحقیقات، مشخص کند که آیا مرگ غیرنظامیان ناشی از نقض قوانین بین‌المللی بوده است یا نه و در صورتی که مقرراتی نادیده گرفته شده است، افرادی که مسئول بوده‌اند، معرفی و محاکمه شوند.



:: برچسب‌ها: خام ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse
سیما بینا

فیلم مستند "سیما بینا؛ صدای همیشه سبز" از تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی پخش می‌شود

"شیرازی ها می گن سیما بینا شیرازیه، مازندرانی ها می گن سیما بینا مازندرونیه. کردهای کرمانچ شمال خراسان می گن کُرده. من نمی گم نیستم. من می گم آره. جواب من اینه که بله من هستم. من متعلق به همه این فرهنگهایی ام که رو موسیقی شون کار کردم و حتی فرصت نشده و کار نکردم... متعلق به همه اونها هستم".

سیما بینا که در بیرجند زاده و از دوره نوجوانی زندگیش را در تهران سپری کرده، با این جملات نگاه خود به موسیقی محلی ایران و تعلق و علائق فرهنگی خود را بازگو می کند.

او امروز بعد از پنج دهه کار و پژوهش در موسیقی نواحی گوناگون ایران، مرزهای موسیقایی این نواحی را پشت سر گذاشته و گویی ستاره موسیقی محلی همه مردم ایران شده است.

سیما بینا از نه سالگی با تشویق و یاری پدرش احمد بینا که هم ارتشی بود و هم اهل موسیقی، به برنامه کودک رادیو ایران راه یافت و با خواندن ترانه های مردمی خراسانی معروف شد. او چند سال بعد در نوجوانی با پیشنهاد داود پیرنیا، یکی از خوانندگان ثابت برنامه گلها (گلهای صحرائی) شد و خود و ترانه هایش در دل مردم شهر وروستا جا گرفتند.

با اینکه بیش از سی سال است که پای او به سالن ها و صحنه های موسیقی ایران نرسیده و صدایش تنها از راههای غیر مستقیم یا در خارج از ایران به گوش دوستدارانش می رسد، اما علاقه مندان و طرفدارانش در اطراف جهان چند برابر شده اند.

فیلم "سیما بینا، صدای همیشه سبز" به مدت ۵۵ دقیقه زندگی این هنرمند را از محل تولدش بیرجند که محل آشنایی او با موسیقی مردم است تا محل های برگزاری کنسرت هایش در سالن های بزرگ موسیقی اروپا و آمریکا دنبال می کند و فراز و فرود های بیش از نیم قرن زندگی موسیقایی او را به تصویر می کشد.

صدا ها و تصاویر دوران کودکی و نوجوانی و ترانه های قدیمی او که به ندرت شنیده و دیده شده اند، خاطرات خود و خانواده اش از روزهای آغاز فعالیت های هنری و سفرهای او به روستاها برای جمع آوری ترانه های مردمی قسمتی از این فیلم است.

تحصیل نقاشی در دانشکده هنر های زیبا و نقاشی هایی که در "مرز بین حس بینایی و شنوائی" آفریده شده اند، دقایقی دیگر از فیلم را به خود اختصاص داده اند.

در بخشی دیگر از فیلم "سیما بینا، صدای همیشه سبز" توقف کارهای هنری و زندگی او بعد از انقلاب اسلامی به دلیل ممنوعیت صدای زن بررسی می شود و با بررسی راهکارهای او برای غلبه به مشکلات و کوشش برای ادامه حیات موسیقی اش ادامه می یابد. ملاقات های مداوم با استادان موسیقی محلی، تشکیل کلاسهای موسیقی خصوصی و اجرای کنسرت های خانگی بیننده را با سیما بینا به این محل ها می برد.

در بخش آخر فیلم حضور در سالن های کنسرت خارج از کشور از یک طرف و ارتباط مداوم و نزدیک او با موسیقی مردم ایران در اقصی نقاط کشور از طرف دیگر به تصویر کشیده می شود.

پژوهش های سیما بینا برای جمع آوری لالایی های زنان که به اعتقاد او می توانند اولین آواهای موسیقی محلی باشند و انعکاس دهنده درد و رنج و امید و آرزوهای زنان هستند، فیلم "سیما بینا، صدای همیشه سبز" را به پایان خود نزدیک می کند در حالیکه سیما بینا به صراحت می گوید که این لالایی ها نه برای خواباندن کودکان که برای بیداری است.

تصاویر ویدیوهای خانگی و موسیقی های قدیمی که با کیفیت بالا ضبط نشده و سیما بینا را در موقعیت های گوناگون نشان می دهند چنان جذابند که از بیننده انتظار می رود کمبود های آنها را به عنوان سندی تاریخی از زندگی یکی از مشهور ترین خوانندگان موسیقی مردمی معاصر ایران بر ما ببخشد.

فیلم مستند

سیما بینا؛ صدای همیشه سبز

از تلویزیون فارسی بی بی سی

دوشنبه ۲۹ اسفند ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه شب به وقت تهران (۸:۴۰ بعد از ظهر به وقت لندن)

سه شنبه اول فروردین ساعت ۶ بعد از ظهر به تهران (۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت لندن)

جمعه ۴ فروردین ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت تهران (۱۱:۳۰ به وقت لندن)



:: برچسب‌ها: دریا , دوچرخه , اسکاتلند ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse
  • پیکر جلال ذوالفنون روز دوم فروردین ماه از مقابل تالار وحدت تشییع می شود. قرار است او را در قطعه هنرمندان امامزداده طاهر کرج به خاک بسپارند.
  • گفته می شود آشنایی جلال ذوالفنون با نورعلیخان برومند و داریوش صفوت به او شناخت تازه ای در عرصه موسیقی داد.
  • او از سال 1346 تصمیم گرفت فعالیت هایش را بیشتر روی سه تار متمرکز کند.
  • گل صدبرگ و آتش در نیستان با صدای شهرام ناظری و مستانه با صدای علیرضا افتخاری از جمله آثار به یاد ماندنی آقای ذوالفنون است.
  • رسانه های ایران گفتند که در روز 28 اسفند سال جاری جلال ذوالفنون به دلیل خون ریزی ناشی از عمل جراحی، در کرج در گذشته است.



:: برچسب‌ها: سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'روح الله جمشیدیان' روز دوشنبه به ایرنا گفت:‌ این افراد شب گذشته به علت وضعیت نامناسب جاده در محور ارتباطی فاروج به مشهد، گرفتار برف و سرما شده بودند كه در سه فضای آموزشی فاروج اسكان و خدمات رفاهی لازم به آنان ارایه شد.

وی افزود:‌ پست امداد جاده ای جمعیت هلال احمر نیز علاه بر خدمات امدادی، زایران و مسافران در راه مانده را برای اسكان در محل های مورد نظر راهنمایی می كند.

بارش برف و افت دمای هوا در شب و روز گذشته بسیاری از گردشگران و مسافران نوروزی را در استان خراسان شمالی غافلگیر كرد.

شهرستان 50 هزار نفری فاروج در 90 كیلومتری شرق بجنورد مركز استان واقع است.

7187/626/587



:: برچسب‌ها: کلیسا , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

دمای هوا در این استان با كاهش بیش از 13 درجه در 24 ساعت اخیر كه همراه با باد شدید بود، مسافران عبوری از این استان را غافلگیر و مجبور به استفاده از لباسهای گرم و اسكان در استان كرد.

دیشب و بامداد دوشنبه نقاط مختلف استان سمنان شاهد وزش شدید باد بود، به طوری كه هواشناسی استان سرعت آن را در دامغان بیش از 82 كیلومتر و در سمنان بیش از 46 كیلومتر در ساعت اعلام كرد.

سردی هوا و وزش باد همچنین بر روند خریدهای نوروزی مردم استان تاثیر گذاشت، به طوری كه دیشب بیشتر مراكز فروش، بازار و خیابانهای سمنان خلوت و مردم از سرمای شدید به خانه ها پناه برده بودند.

هواشناسی استان سمنان اعلام كرد: وضعیت جوی این استان در روز سه شنبه آْفتابی تا كمی ابری همراه با وزش باد است.

راههای استان سمنان به لحاظ واقع شدن در مسیر مشهد در دو روز اخیر شاهد ترافیكی نیمه سنگین و روان بود.

599/587



:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse
تلفن همراه

با عرضه خدمات ۳G سرعت تلفن همراه بالا می رود

وزارت مخابرات افغانستان اعلام کرده است که تا یک ماه دیگر مردم این کشور به خدمات مخابراتی نسل سوم (۳G) دسترسی پیدا می کنند.

این خدمات، به مشترکین شرکت های مخابراتی فرصت می دهد تا از طریق تلفن همراه خود به اینترنت پرسرعت وصل شده و از خدمات چندرسانه ای (multimedia) و خدمات تصویری و صوتی استفاده کنند.

وزارت مخابرات افغانستان برای عرضه این خدمات، با یک شرکت خصوصی مخابراتی در کابل قرارداد امضا کرده است.

این وزارتخانه می گوید، دولت افغانستان از عرضه خدمات (۳G) سالانه حدود صد میلیون دلار عایدی خواهد داشت.

افغانستان در سالهای اخیر، در عرصه مخابرات رشد چشمگیری کرده است و کمتر کسی را در شهرهای افغانستان می تواند سراغ گرفت که حداقل به تلفن همراه دسترسی نداشته باشد.

اما عرضه خدمات (۳G) می تواند تحول بزرگی در عرصه مخابرات در افغانستان محسوب شود، حتی شماری از کشورهای همسایه افغانستان به این خدمات دسترسی ندارند.

وزارت مخابرات افغانستان چند ماه پیش صدور جواز خدمات مخابراتی نسل سوم (۳G) را به رقابت بین المللی گذاشت و یک شرکت خصوصی مخابراتی اتصالات برنده این رقابت شده است.

امیرزی سنگین، وزیر مخابرات افغانستان هنگام امضای این قرارداد گفت که به زودی تمامی شرکت های مخابراتی در افغانستان خدمات (۳G) عرضه خواهند کرد.

در افغانستان پنج شرکت مخابراتی فعالیت دارند که در قدم نخست تنها یک شرکت به خدمات (۳G) دسترسی پیدا می کند و قرار است تا دو سال دیگر این تکنولوژی به سراسر افغانستان گسترش داده شود.



:: برچسب‌ها: مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'محمد علی حجازی' در این یاداشت كه پایگاه اطلاع رسانی دولت آن را منتشر كرده, به بهانه تشكیل هیات نظارت بر اجرای قانون اساسی نكاتی در این خصوص را مطرح كرده است:

1-مسئولیت اجرای قانون اساسی به صراحت نص اصل( 113)به رئیس جمهوری سپرده شده است و اجتهاد در برابر نص پذیرفته نیست .

2-اصل( 113)قانون اساسی بعد از بازنگری 'تنظیم روابط قوای سه گانه 'را از وظایف رئیس جمهوری خارج كرده و در شمار وظایف مقام معظم رهبری قرار داده است ولی' مسئولیت اجرای قانون اساسی' را در مسئولیت رئیس جمهوری باقی گذاشته است لذا نظریات تفسیری شورای نگهبان كه در سال 1359 و1360 درباره اختیار رئیس جمهور درباره تذكر واخطار در خصوص نظارت بر اجرای قانون اساسی صادر شده ،صحیح است .

3- اصل (121) قانون اساسی 'پاسداری از مذهب رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی وقانون اساسی كشور ' را در سوگند رئیس جمهوری قید نموده است و شبیه همین مفاهیم در قانون اساسی غالب كشورهایی كه دارای نظام ریاستی یا نظام نیمه پارلمانی – نیمه ریاستی هستند مشهود است .

4-مقید بودن رئیس جمهوری به نظارت بر اجرای قانون اساسی به معنی برتری قانون بر اقتدار سیاسی است واین موجب افتخار نظام است .

چنانچه اصل (122) قانون اساسی مقرر می‌دارد: رئیس جمهوری در حدود اختیارات و وظایفی كه به موجب قانون اساسی یا قوانین عادی به عهده دارد در برابر ملت، رهبر و مجلس شورای اسلامی مسئول است؛ 'هر اختیاری ملازمه با تكلیف دارد و هر تكلیفی و سوالی در صورت وجود اختیار معنا و مفهوم خواهد داشت.'

5- رئیس جمهوری برای انجام وظایف قانونی خود می‌تواند از لوازم اجرایی آن استفاده كند چنانچه رییس جمهوری چون رییس هیات وزیران است به موجب اصل (126) مسئولیت امور برنامه و بودجه، اداری و استخدامی كشور را مستقیما بر عهده دارد و می‌تواند اداره آنها را بر عهده دیگری بگذارد زیرا به حكم قاعده عقلی 'اذن به شی‌ء اذن به لوازم آن نیز هست' چنانكه در اصل (124) اجازه داده شده است كه رییس جمهوری برای انجام وظایف قانونی خود می‌تواند معاونانی داشته باشد.

6- شورای محترم نگهبان نه نظریه مشورتی و نه نظریه تفسیری مغایر ندارد، بلكه در سالهای 1359 و 1360 اختیار رییس جمهوری را تایید كرده است. در سال 1382 در ضمن بررسی 'ماده (1)، لایحه اصلاح تعیین حدود اختیارات و وظایف رییس جمهوری' استقلال هیات را مورد تردید قرار داده است.

متن نظریه آن شورا این است كه: چون ظاهر ماده (1)، استقلال هیات مذكور در مقام عمل است لذا اصل تشكیل چنین هیاتی خلاف اصل (113) قانون اساسی شناخته شد. بنابراین این هیات نباید بطور استقلالی در خارج از قوه مجریه عمل نماید بلكه به عنوان معین رییس جمهوری است و رییس چنین هیاتی، شخص رییس جمهوری است.

حفظ اعتلا و جایگاه قانون اساسی وظیفه همگانی است، شورای نگهبان وظیفه نظارت بر تطبیق مصوبات مجلس در برابر قانون اساسی را به عهده دارد. همه نمایندگان مجلس نیز طبق اصل (67) متعهد می‌شوند كه از قانون اساسی دفاع كنند و رییس جمهوری وظیفه نظارت بر اجرای قانون اساسی را دارد و طبیعی است كه بیش از هر بخشی، ضرورت توجه به اعتلاء جایگاه و اهمیت قانون اساسی در قوه مجریه را پاسداری می‌نماید.



:: برچسب‌ها: هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، این منابع افزودند كه خمپاره های یاد شده در پایگاه هوایی این فرودگاه موسوم به 'لیبرتی 'كه قبلا در اختیار نظامیان امریكایی بود اصابت كرد.

این منابع افزودند كه نیروهای امنیتی موفق شدند محل پرتاب این خمپاره كه در وسط شهر كركوك بود شناسایی كنند

از خسارت وارده به این پایگاه گزارشی منتشر نشده است.

تمام/1385



:: برچسب‌ها: نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'محمدحسین رمضانی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: با وجود بارش برف، 515 مسافر فرهنگی در واحدهای آموزشی گیلان اسكان یافتند كه 98 خانوار را شامل می شود.

وی با بیان اینكه ثبت نام رزروی برای اسكان مسافران فرهنگی قبلاً انجام گرفته بود، اظهار داشت: پذیرش مسافران در ستاد اسكان از امروز آغاز شده و 32 پایگاه برای این كار در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره كل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینكه دو هزار و 870 كلاس درس برای اسكان مسافران نوروزی در استان آماده شده، ادامه داد: این كلاس ها در 326 واحد آموزشی در مناطق مختلف استان تجهیز شده است.

وی خاطرنشان كرد: به منظور دستیابی آسان میهمانان به ستاد اسكان، تبلیغات لازم، طراحی نقشه راهنما همراه با پیام، تصاویر اماكن دیدنی و جاذبه های توریستی، بروشورهای تبلیغاتی و نصب بنر در ورودی های شهرها و اماكن تفریحی انجام گرفته است.

به گزارش ایرنا، در نوروز سال 90 ، 125 هزار و 121 مسافر در قالب 24 هزار و 902 خانوار در واحدهای آموزشی گیلان اسكان یافتند كه 375 هزار و 363 نفر روز را شامل می شود. ك/3

7286//508



:: برچسب‌ها: مدل , حیوانات , بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر این اساس، به دولت اجازه داده می شود در «مجمع آسیایی بوآئو» عضویت یابد و برای خرید سهام اولیه و پرداخت حق عضویت مربوط اقدام كند.

تعیین و تغییر دستگاه های اجرایی طرف عضویت بر عهده دولت است.

مجمع «بوآئو» سازمانی آسیایی است كه مبادلات، تعاملات و همكاری های اقتصادی در این منطقه و بین منطقه و سایر نقاط دنیا را تقویت و ارتقا می دهد.

مجمع «بوآئو» از قانون اساسی و قوانین و مقررات حاكم جمهوری خلق چین تبعیت خواهد كرد و سنن و اخلاق اجتماعی محل را محترم خواهد شمرد.

** حوزه كاری

حوزه كاری مجمع، تشكیل همایش و كارگاه های سالانه جهت بررسی مسائل مهم مربوط به توسعه اقتصادی، اجتماعی، آسیا و جهان از جمله مسائل مالی، تجاری، سرمایه گذاری و محیط زیست و غیره، پیشنهاد ابتكارهای منطقه ای و بین المللی جهت ارتقاء و تقویت روابط و همكاری بین دولت و بنگاه های اقتصادی و نظارت بر روندهای اقتصادی و دیگر تحولاتی است كه بر اقتصاد های منطقه ای و جهانی تاثیر می گذارد.

سیام



:: برچسب‌ها: فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان تداركات پزشكی جمعیت هلال احمر، داروخانه های این سازمان ظرف روزهای اول تا چهارم فروردین در استان های مركزی، اهواز و قم و داروخانه هلال احمر تهرانپارس در استان تهران از ساعت 8 تا 13 خدمات دارویی به هموطنان ارائه می كنند.

همچنین داروخانه هلال احمر استان گیلان در شهر رشت از ساعت 30/7 تا 30/12 در روزهای یكم تا چهارم فروردین سال جدید و داروخانه هلال احمر در جزیره كیش از ساعت 10 تا 30/13 و 18 تا 22 شب در خدمت مراجعه كنندگان خواهند بود.

بر اساس این گزارش، در ایام تعطیلات نوروزی داروخانه های تك نسخه ای هلال احمر تعطیل است و داروهای تك نسخه ای از طریق داروخانه مركزی هلال احمر عرضه خواهد شد.

همچنین داروخانه هلال احمر استان خراسان رضوی در شهر مشهد در ایام نوروز در هفته نخست تعطیلات، بطور شبانه روزی در خدمت هموطنان خواهد بود و داروخانه های هلال احمر در سمنان و شهركرد به صورت شیفت آنكال خواهند بود.

داروخانه های هلال احمر زیر پوشش شركت پخش سها هلال مستقر در استان های مركزی و اصفهان در روزهای پنجم تا 13 فروردین از ساعت هشت تا 16، داروخانه های تك نسخه ای تهرانپارس در تهران از ساعت هشت تا 13، داروخانه هلال احمر اهواز از ساعت 8 تا 30/12 و داروخانه هلال احمر قم از ساعت هشت تا 12 و 16 تا 20 خدمات دارویی به مراجعان ارائه خواهند كرد.

براساس این گزارش، همچنین داروخانه هلال احمر زیر پوشش شركت پخش سها هلال در كیش ظرف روزهای پنجم تا 12 فروردین از ساعت 10 تا 30/13 و 18 تا 22 ، داروخانه سمنان 14 تا 21 و داروخانه شهركرد از ساعت 8 تا 30/15 در خدمت هموطنان بیمار و نیازمند دارو هستند.

اجتمام**7029**1572



:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس، درین پیام ' علی لاریجانی ' رییس مجلس به همتایان او آمده است: خرسندم فرارسیدن عید باستان نوروز، روز اعتدال بهاری، موسم طراوت و شادابی را به جنابعالی و همكاران محترم صمیمانه تبریك و شادباش گویم.

لاریجانی خاطرنشان كرده است:نوروز تنها یك روز نیست بلكه نمادی است از فرهنگ و تمدن غنی مردمانی خداجو كه در همه فراز و فرودهای زمانه، برادرانه در كنار هم زیسته اند و هرگز پیوندهای فكری، دینی و عاطفی میان شان قطع نشده است.

'اینك درحالی نوروز را گرامی می داریم كه ملت های ما در یك لحظه تاریخی و راهبردی قرار دارند، شاید برای نخستین بار در تاریخ معاصر مردم در هر گوشه جهان با تعلقات گوناگون فرهنگی، دینی و سیاسی برای استیفای حقوق انسانی پایمان شده خود از قدرت هایی كه لجام گسیخته ارزش های الهی، انسانی و عدالت خواهانه را زیر پا نهاده اند، به پا خاسته اند'.

در ادامه پیام رییس مجلس تصریح شده است: از سویی محیط امنیت بین المللی نیز نمایانگر روند فزاینده و پیچیده ای از چالش ها و فرصت هایی است كه پیش روی ملت های ما قرار دارد و فائق آمدن بر چالش ها و بهره مندی از فرصت ها، مستلزم توسعه و گسترش همكاری های راهبردی با تكیه بر علائق و پیوندهای مستحكم فرهنگی و تاریخی میان ما است.

لاریجانی خاطرنشان كرده است: از این رو اینجانب ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تقویت و تحكیم مراودات برادرانه فی مابین، بار دیگر این مناسبت فرخنده را به جنابعالی و مردم كشورتان تبریك می گویم، بهروزی و موفقیت تان را از خداوند متعال خواستارم.

سیام**9132



:: برچسب‌ها: واشنگتن , خانه , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'رجب نورانی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم هاكی كشور، خرداد ماه سال آینده در تهران آغاز می شود و این اردوها در هشت مرحله ادامه خواهد داشت.

وی برگزاری دو مرحله اردوی خارج از كشور را از برنامه های اصلی كادر فنی اعلام كرد و افزود: این اردوها در مرحله سوم در كشور تركیه و در مراحل پایانی در كشور چك برگزار می شود.

نورانی ادامه داد:سرمربیگری تیم ملی هاكی را 'ملك احمدی' بر عهده دارد.

وی گفت:نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی از بین بازیكنان لیگ برتر كشور انتخاب شده ولی هنوز اسامی نفرات نهایی اعلام نشده است.

نورانی گفت: در مرحله نخست 24 بازیكن هاكی به اردو دعوت می شوند و در نهایت 12 نفر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

وی افزود: در بین دعوت شدگان به اردو، چهار تا پنج بازیكن از آذربایجان غربی نیز به چشم می خورد كه برای نشان دادن توانمندی های خود و پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش خواهند كرد.

نورانی كه سرمربیگری تیم هاكی آذربایجان غربی در لیگ برتر را نیز بر عهده داشت، امسال موفق شد مقام نایب قهرمانی كشور را برای تیمش كسب كند.

وی افزود: آذربایجان غربی و شهرستان نقده یكی از قطب های اصلی هاكی كشور می باشد ولی متاسفانه از عدم حمایت بخش خصوصی و مسوولان ورزش استان رنج می برد.

وی تعصب و سخت كوشی بازیكنانش را رمز اصلی موفقیت های كسب شده اعلام كرد و گفت: در صورت عدم حمایت مسوولان استان از این تیم سال آینده با تمام توانمندی و شایستگی های بازیكنانم در رقابت های لیگ برتركشور شركت نخواهیم كرد.

7126/583



:: برچسب‌ها: سرگرمی , قرمز , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'بهزاد دایی' روز یكشنبه درگفت و گوبا ایرنا اظهار داشت، تیم پزشكی علی دایی در حال صحبت با وی هستند تا كم كم هوشیاری خود را بدست آورد.

وی افزود: هم اكنون علی دایی از بخش آی سی یو برای انجام معاینات سی تی اسكن خارج شده است.

صبح امروز همسر علی دایی با حضور در بیمارستان شهید بهشتی كاشان از وی عیادت كرد.

خودرو سواری علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه شب هنگامی كه از اصفهان عازم تهران بود در كیلومتر 8 ورودی شهر 'بادرود' در آزاد راه نطنز - كاشان واژگون شد.

در این سانحه به 'ژلكو میاچ' سرمربی خارجی این تیم و 'محمد دایی' برادر علی دایی كه از دیگر سرنشینان این خودرو بودند ، آسیبی نرسید.

9876/562/1724



:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرگزاری فرانسه، كاپلو ماه میلادی گذشته در پی انتقاد از اتحادیه فوتبال انگلیس بخاطر بازپس گرفتن بازوبند كاپیتانی از جان تری از سرمربیگری تیم ملی انگلیس كناره گیری كرد.

جان تری متهم به توهین نژادی شده است ؛ اتهامی كه او به شدت آن را رد می كند.

كاپلو گفت: فكر نمی كنم دوباره در ایتالیا به مربیگری بپردازم؛ شاید در خارج از ایتالیا پیشنهاد جالبی باشد حتی اگر نقش متفاوتی باشد.

وی افزود: اگر پیشنهاد جالبی دریافت كنم تیم ملی یا كار دیگری باشد می توانم آن را بپذیرم.

كاپلو در دوران سرمربیگری خود در آث میلان ، رم و یونتوس دستاوردهای زیادی در فوتبال باشگاهی داشت. او دو بار در سمت هدایت رئال مادرید قهرمانی اسپانیا را بدست آورد.

**1584**1440



:: برچسب‌ها: موزه , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به نوشته این روزنامه، راكان المجالی سخنگونی رسمی دولت اردن اخبار رسانه ای مبنی بر انتقال تجهیزات نظامی سعودی به اردن برای مسلح كردن ارتش آزاد سوریه را تكذیب كرد.

وی گفت: ' این خبر را كاملا تكذیب كرده و آن را بی اساس می دانیم'.

وی گفت كه اردن در قبال سوریه موضع ثابت و غیرقابل تغییری دارد.

الشرق الاوسط افزود: خبرگزاری فرانسه روز گذشته به نقل از یك منبع دیپلماتیك عربی اعلام كرد كه تجهیزات نظامی سعودی به منظور مسلح كردن ارتش آزاد سوریه به اردن منتقل شده است كه جزییات این اقدام اعلام خواهد شد.

این در حالی است كه حسین هزاع المجالی از مسوولان امنیتی اردن هفته گذشته گفت كه برخی موارد قاچاق سلاح به سوریه شناسایی شده وبا آن برخورد جدی به عمل آمده است.

وی گفت كه اجازه انتقال سلاح به سوریه به این معنی است كه در مقابل امكان ورود سلاح به اردن نیز فراهم می شود.

وی با تاكید بر اینكه اردن با تمام وسایل ممكن از مرزهای خود محافظت خواهد كرد گفت كه اردن در امور سوریه دخالت نخواهد كرد و هیچ گونه دخالت در امورد داخلی خود را نیز نمی پذیرد.

ترجمام **1110



:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , دوستان , نشان ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

سرهنگ 'علیرضا رضوی خبیر' به خبرنگار ایرنا گفت: این محور دیشب شاهد باد و بوران شدید بود و به همین علت بر روی تردد خودروها بسته شده بود.

وی گفت: محور فولاد محله - كیاسر - ساری همچنان دارای وضعیت نامساعد جوی و باد و بوران است و كماكان مسدود است.

رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به وضعیت جوی، از رانندگان و مسافران خواست تا ضمن به همراه داشتن تجهیزات لازم به ویژه زنجیر چرخ، به توصیه های پلیس راه توجه كرده و قبل از حركت وضعیت مسیر را از راه و ترابری و یا پلیس راه جویا شوند. ك/3

/508/599/608



:: برچسب‌ها: اسکاتلند , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse
فیض الله ذکی، عکس از وبسایت هواداران جبهه ملی

ذکی: "حکومت کنونی ـ که دارای مشروعیت ضعیف و رو به تنزل است، در پی بهره‌برداری از امضای پیمان به نفع یک حلقه سیاسی کوچک می‌باشد ـ دارای صلاحیت لازم برای امضای چنین سند مهم نیست"

جبهه ملی افغانستان گفته است که پیمان استراتژیک با آمریکا باید پس از برگزاری انتخابات ۲۰۱۴ و حکومت آینده افغانستان امضا شود.

مقام‌های این جبهه مشروعیت حکومت به رهبری حامد کرزی، رئیس جمهوری کنونی را "رو به زوال" و این حکومت را فاقد صلاحیت کافی برای امضای این پیمان دانسته اند.

فیض الله ذکی، سخنگوی جبهه ملی روز شنبه، ۲۷ حوت/اسفند به خبرنگاران گفت که حکومت کنونی در پی بهره‌برداری سیاسی از امضای این پیمان است.

آقای ذکی گفت: "حکومت کنونی ـ که دارای مشروعیت ضعیف و رو به تنزل است، در پی بهره‌برداری از امضای پیمان به نفع یک حلقه سیاسی کوچک می‌باشد ـ دارای صلاحیت لازم برای امضای چنین سند مهم نیست."

او افزود: "جبهه ملی افغانستان معتقد است و معقول می‌داند که بهتر است سند راهبردی با حکومت جدید افغانستان، که پس از انتخاباتی که پیش روی است، با آرای شفاف مردم افغانستان به میان آمده و در برابر آنان پاسخگو خواهد بود، به امضا برسد."

پیش از این حامد کرزی اعلام کرده است که این پیمان پیش از برگزاری نشست اعضای سازمان ناتو در شیگاگو در بهار آینده امضا خواهد شد.

آقای کرزی گفته است که موضوع ایجاد پایگاه نظامی آمریکا در افغانستان در این پیمان مطرح نخواهد شد و مقام‌های دو کشور یک سال دیگر فرصت خواهند داشت تا این موضوع را بررسی کنند.

فیض الله ذکی

"جبهه ملی افغانستان معتقد است و معقول می‌داند که بهتر است سند راهبردی با حکومت جدید افغانستان، که پس از انتخاباتی که پیش روی است، با آرای شفاف مردم افغانستان به میان آمده و در برابر آنان پاسخگو خواهد بود، به امضا برسد."

منابع نزدیک به رئیس جمهوری افغانستان از اظهار نظر در باره اظهارات مقام‌های جبهه ملی خودداری کرده اند و دفتر آقای کرزی گفته که استفاده از آزادی بیان حق همه گروه‌های سیاسی است.

آقای کرزی در ماه عقرب/آبان گذشته لویه جرگه مشورتی را با شرکت رهبران قبائل افغانستان برگزار کرد و اعضای این جرگه از امضای این پیمان حمایت کردند.

در هفته‌های اخیر آقای کرزی از توقف عملیات شبانه به وسیله نیروهای بین المللی و انتقال مسئولیت بازداشتگاه بگرام به دولت خودش به عنوان پیش‌شرط امضای این پیمان تاکید کرده است.

هر چند آمریکا با واگذاری مسئولیت این بازداشتگاه، که عمدتا اعضای گروه طالبان در آن نگهداری می شوند، موافقت کرده، اما توقف عملیات شبانه را به سود جنگ با تروریسم ندانسته است.

از سوی دیگر برخی از آگاهان اظهارات رهبران جبهه در خصوص تاخیر امضای پیمان استراتژیک تا پس از انتخابات ۲۰۱۴ را تلاشی برای آمادگی این جبهه در این انتخابات دانسته اند.

در همین حال، برخی دیگر از مخالفان سیاسی آقای کرزی از جمله عبدالله عبدالله، رهبر ائتلاف ملی افغانستان نسبت به "احتمال نفود حلقات حکومتی در روند انتخابات ریاست جمهوری افغانستان" ابراز نگرانی کرده‌اند.

آقای عبدالله که رقیب اصلی حامد کرزی، در انتخابات ریاست جمهوری گذشته بود، می گوید که حلقات حکومتی تلاش‌هایی را برای تغییر روند انتخابات به نفع خودشان آغاز کرده اند.



:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , رقص , زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

پایان خدمات سوئیفت به بعضی بانک‌های ایرانی

سوئیفت، بزرگترین شبکه نقل و انتقالات مالی جهان دیگر به ایران خدمات نمی دهد. این شبکه در دویصت و ده کشور جهان فعال است و روزی هفده میلیون پیام بانکی رد و بدل می کند. این اولین بار است که سوئیفت در چهار دهه فعالیت، کشوری را از خدماتش محروم می کند.

برای پخش این فایل، نرم افزار "جاوا اسکریپت" باید فعال شود و تازه ترین نسخه "فلش" نیز نصب شده باشد

شبکه جهانی انتقالات بین بانکی (سوئیفت) گفته است که به دنبال تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، بانک‌های ایرانی تحت تحریم اتحادیه اروپا را از دسترسی به خدمات خود محروم کرده و این خدمات اکنون متوقف شده است.

تقریبا تمام بانک‌های دنیا برای معاملات خود از خدمات سوئیفت استفاده می‌کنند

پیشتر، علی فلاحیان، وزیر پیشین اطلاعات ایران، گفته بود با این اقدام، بحران بین غرب و ایران شدیدتر می شود و ایران در پاسخ، از همه ابزارهای ممکن برای مقابله به مثل استفاده خواهد کرد.

با توقف خدمات سوئیفت، شبکه الکترونیکی انتقال پول بین بانک های تحت تحریم ایران و جهان قطع می شود و نقل و انتقالات پولی این بانک‌ها با خارج از کشور از راه‌های رسمی غیر ممکن خواهد بود.

قطع خدمات سوئیفت برای بانک‌های ایرانی علاوه بر اینکه بر صنعت نفت ایران تاثیر خواهد گذاشت، زندگی ایرانیان خارج از کشور که به ایران پول می‌‌فرستند و یا برای شان پول فرستاده می شود را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد.

تصمیم سوئیفت در پی اعلام اعمال تحریم های بیشتر از سوی کشورهای اروپایی علیه از ایران به منظور تحت فشار دادن ایران برای شفاف سازی برنامه های اتمی اش، اتخاذ شده است.

سوئیفت کد چیست؟

سوئیفت مخفف اصطلاح انگلیسی Society For Worldwide Interbank Financial Telecopmmunication است که یک موسسه مالی بین‌المللی به شمار می‌رود و یکی از مهم‌ترین عوامل اتصال شبکه نقل و انتقالات ارزی جهان است.

سوئیفت ارائه‌دهنده خدمات به موسسه‌های مالی نیز هست و بیشتر مشتریان این نهاد از شبکه سوئیفت‌نت و کدهای شناسه بانکی ایزو ۹۳۶۲ استفاده می‌کنند. این کدها تحت عنوان سوئیفت‌کد شناخته می‌شوند.

انتقال هر گونه ارز در مبادلات بانکی با ارائه شماره حساب بانکی، نام بانک و سویفت‌کد بانک مورد نظر امکان پذیر است و بدون سویفت‌کد، امکان انتقال هر گونه ارز بین‌المللی در شبکه بانکی جهان غیرممکن است.

سوئیفت ماه گذشته اعلام کرده بود که آماده است همزمان با عملی شدن تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران، بانک‌های ایرانی تحت تحریم را از دسترسی به خدمات خود محروم کند.

اتحادیه اروپا در هفته پایانی ژانویه سال جاری اعلام کرد که در چارچوب افزایش فشارها بر ایران برای توقف فعالیت‌های هسته‌ای این کشور، تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند.

آمریکا و کشورهای غربی ایران را متهم می کند که در صدد دستیابی به سلاح های هسته ای است؛ اتهامی که همواره از سوی ایران رده شده است.

سوئیفت یک نهاد بلژیکی متعلق به بانک های بزرگ بین المللی است که زیر نظر بانک مرکزی اتحادیه اروپا، خزانه داری آمریکا و بانک های مرکزی چند قدرت اقتصادی دیگر کار می کند و تقریبا تمام بانک‌های دنیا برای معاملات خود از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

هفته گذشته ایران موافقت کرد که مذاکرات خود را با گروه ۱+۵ بر سر برنامه های هسته ای اش از سر گیرد. با این حال هنوز زمان و مکانی برای این مذاکرات تعیین نشده است.



:: برچسب‌ها: کریسمس , سیاتل , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'ژلكو میاچ ' كه خود نیز داخل خودرو حامل ' علی دایی ' بود شنبه شب در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهارداشت: علی دایی و برادرش در سانحه رانندگی جراحات جزیی برداشته اند.

وی كه قصد عزیمت به كرواسی را داشت، لحظاتی پیش فرودگاه كاشان را به مقصد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ترك كرد.

خودرو پرادو حامل علی دایی آقای گل جهان و سرمربی راه آهن ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه شب هنگامی كه از اصفهان عازم تهران بود در كیلومتر 8 ورودی شهر 'بادرود' در آزاد راه نطنز - كاشان واژگون شد.

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت واژگونی خودرو پرادو حامل سرمربی تیم فوتبال راه آهن سرعت زیاد و ناتوانی در كنترل آن اعلام كرده است.

1592

1724/9876/562



:: برچسب‌ها: تایلند , نیویورک شهرستان , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا به نقل از اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، 'رامین مهمان‌پرست'با مردود دانستن اینگونه اقدامات تروریستی گفت :‌مسئولیت اینگونه حوادث تروریستی بر عهده كسانی است كه مسلح‌كردن و تحریك گروه‌های مسلح را در دستور كار خود قرار داده‌اند.

وی تاكید كرد كه جمهوری اسلامی ایران اقدامات تروریستی و انفجارات بوقوع پیوسته در پایتخت سوریه را در جهت انتقام از ملت سوریه در برابر نمایش اقتدار آنها در حمایت از نظام و ثبات و استقرار این كشور دانسته و با مردم و دولت سوریه ابراز همدردی می‌كند.

مهمان‌پرست افزود: بی‌تردید نیاتی كه در پی چنین اقداماتی به بهانه حمایت از مطالبات و خواسته‌های مردم انجام می‌شود، درصدد است تا روند شكل گیری اصلاحات پایدار و گفت‌وگوهای تفاهم آمیز ملی- حاكمیتی و بازگشت ثبات و استقرار امنیت را هدف قرار دهد.

صبح امروز - شنبه -سه انفجار در شهر دمشق علاوه بر ساختمان امنیت جنایی و امنیت هوایی این كشور ،یكی از خیابان‌های اصلی اردوگاه فلسطینی‌نشین 'یرموك' را مورد هدف قرار داد.

وزارت كشور سوریه عصر امروز در بیانیه‌ای اعلام كرد تاكنون اجساد 24 نفر از این كشته‌ها شناسایی شده و اجساد سه نفر دیگر نیز به علت قطعه قطعه شدن قابل شناسایی نیست.

در این بیانیه آمار مجروحان انفجارهای امروز دمشق نیز 140 نفر اعلام شد.

سیام*2023*1580



:: برچسب‌ها: باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

پلیس هند در حال بررسی خودرویی که بر اثر انفجار دهلی‌نو در ماه فوریه به شدت آسیب دید

بر اساس گزارش‌ها، دادگاهی در هند برای یک تبعه دیگر ایران به ظن دست داشتن در حمله فوریه گذشته در دهلی‌نو حکم بازداشت صادر کرده است.

پیش از این، پلیس هند اعلام کرده بود که حکم بازداشت سه مرد ایرانی‌الاصل را به اتهام مشارکت آنها در حمله دهلی‌نو صادر کرده است. گفته شده است که این سه نفر هم‌اکنون در ایران به سر می‌برند.

روز سیزدهم فوریه گذشته، انفجار در یک خودروی متعلق به سفارت اسرائیل در دهلی‌نو، باعث مجروح شدن همسر یکی از دیپلمات‌های اسرائیلی شد.

اسرائیل ایران را به دست داشتن در این حمله متهم کرد ولی مقامات ایران این اتهامات را رد می‌کنند.

در آخرین تحولات در این زمینه، مقامات هند حکم بازداشت مسعود صداقت‌زاده، تبعه ایران، را که هم اکنون در مالزی در بازداشت به سر می‌برد، صادر کرده‌اند.

آقای صداقت‌زاده در شرایطی به دست داشتن در توطئه انفجار در دهلی‌نو متهم شده است که مقامات پلیس تایلند او را به مشارکت در انفجار بانکوک نیز متهم کرده‌اند.

مظنونان ایرانی پلیس تایلند در ارتباط با انفجارهای بانکوک

  • سعید مرادی، ۲۸ ساله، که در انفجار برنامه‌ریزی نشده‌ای که روی داد، دو پای خود را از دست داد.
  • محمد خزاعی، ۴۲ ساله، که در بانکوک توسط پلیس در مقابل خبرنگاران حاضر شد.
  • مسعودصداقت‌زاده، ۳۱ ساله که به مالزی گریخت و زمانی که قصد داشت سوار هواپیمایی به مقصد تهران شود، بازداشت شد.
  • لیلا روحانی که خانه محل سکونت مظنونان توسط او اجاره شده بود. مقامات اداره مهاجرت تایلند می‌گویند که او به تهران بازگشته است.
  • علی‌اکبر نوروزی شایا، ۵۷ ساله، از سوی پلیس تایلند به دراختیار داشتن و ساخت مواد منفجره متهم شده است.

انفجار در بانکوک، پایتخت تایلند، روز ۱۴ فوریه امسال و یک روز بعد از انفجار دهلی‌نو رخ داد و پس از آن، دو تبعه ایران که در حال فرار از محل انفجار دیده شده بودند، بازداشت شدند.

آقای صداقت‌زاده به عنوان مظنون سوم انفجارهای تایلند، در مالزی و زمانی که قصد داشت سوار هواپیمایی به مقصد ایران شود، بازداشت شد.

او روز پنجشنبه، ۲۴ اسفند (۱۴ مارس)، برای اولین بار در دادگاهی در کوالالامپور، پایتخت مالزی، حاضر شد تا درباره استردادش به تایلند تصمیم‌گیری شود. گفته شده است که جلسه آتی این دادگاه در ماه میلادی آینده برگزار می‌شود.

مقامات پلیس تایلند همچنین ماه گذشته اعلام کردند که از سه تبعه دیگر ایران در ارتباط با توطئه‌ای که ظن آن می‌رود برای قتل دیپلمات‌های اسرائیلی در بانکوک طراحی شده بود، بازجویی کرده‌اند.

پلیس تایلند برای دو مظنون ایرانی دیگر که گفته شده است به ایران بازگشته‌اند نیز حکم بازداشت صادر کرده است.

معرفی سه مظنون ایرانی‌الاصل در هند

مظنونان ایرانی پلیس هند در ارتباط با انفجارهای دهلی‌نو

  • هوشنگ افشار ایرانی، فرزند عطاءالله
  • سیدعلی مهدیان صدر، پسر سید ابراهیم
  • رضا ابوالقاسمی، پسر محمد جواد

یک روز پیش از صدور حکم بازداشت مسعود صداقت‌زاده در هند، پلیس این کشور اعلام کرد برای سه مرد ایرانی‌الاصل، حکم بازداشت تنظیم و ارائه کرده است.

اسامی این سه مرد که مظنونان حمله دهلی‌نو معرفی شده‌اند، هوشنگ افشار ایرانی، سید علی مهدیان صدر و محمدرضا ابوالقاسمی اعلام شد.

به باور پلیس هند، هر سه این افراد هم‌اکنون در ایران هستند.

بریجش کومار گپتا، از ماموران عالی‌رتبه پلیس هند، روز جمعه، ۱۶ مارس، گفته بود که تحقیقات پلیس نشانگر ارتباطی روشن بین حمله ۱۳ فوریه (در دهلی‌نو) و توطئه مشابه در بانکوک بوده است.

او گفت که آقای افشار ایرانی (از مظنونان حمله دهلی‌نو) با مسعود صداقت‌زاده در ارتباط بوده است که "بر همین اساس او را به توطئه ترور در بانکوک وصل می‌کند."

آقای گپتا اضافه کرد که هند خواهان همکاری پلیس بین‌الملل (اینترپل) برای یافتن و استرداد این مظنون شده است.

او همچنین از مطلع کردن مسئولان سفارت ایران در هند از روند پیشرفت تحقیقات خبر داد و گفت که از ایران خواسته شده است تا برای بازداشت و محاکمه افرادی که در این حمله دست داشته‌اند، همکاری لازم را بکند.

در حمله دهلی‌نو، یک موتورسوار بمبی مغناطیسی را به پشت خودروی متعلق به سفارت اسرائیل وصل کرد. بر اثر انفجار این بمب، همسر ۴۲ ساله یکی از دیپلمات‌های اسرائیل در این کشور زخمی شد.

در عین حال، براساس گزارش‌ها در روز ۱۷ اسفند (۷ مارس) پلیس هند یک خبرنگار هندی را که "محمد کاظمی" معرفی شد، در ارتباط با انفجار خودروی سفارت اسرائیل در دهلی‌نو بازداشت کرد.

آقای کاظمی که گفته شد به طور پاره‌وقت برای خبرگزاری رسمی ایران (ایرنا) کار می‌کرده، اولین فردی است که در ارتباط با حمله دهلی‌نو در هند بازداشت شد.



:: برچسب‌ها: نور , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش سایت رئال مادرید، وی در نشست خبری پیش از دیدار با مالاگا گفت: همه ما در كنار آبیدال هستیم. اگر امكان اعلام حمایت و همبستگی جمعی وجود داشته باشد ، فردا بازیكنان من این كار را خواهند كرد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان كرد كه وقتی چنین مواردی پیش می آید هیچ اختلافی میان تیم های رقیب وجود ندارد.

وی درتوصیف آبیدال گفت: این مرد جوان شایسته یك زندگی فوق العاده است كما اینكه دوران درخشانی در ورزش داشته كه باید به آن افتخاركند.

مورینیو افزود: او یك زندگی طولانی پیش رو دارد. ما عاشق بازی فوتبال او و بازگشتش به میدان هستیم ولی اگراین مشكلات مانع از چنین كاری شد برایش آرزوی یك زندگی طولانی و شاد آرزو دارم.

وی دربخش دیگری از این نشست شایعات درباره واگذاری نوری شاهین به طور قرضی به باشگاهی دیگر را رد كرد و گفت: شاهین یكی از گزینه های جایگزینی ژابی آلونسو است. او در تركیب تیم در دیدار فردا خواهد بود. فوتبال او طی هفته های اخیر پیشرفت كرده هرچند كه مجبور است بازهم به خوبی تمرین كند و نشان داد یك بازیكن واقعا حرفه ای است.

مورینیو اضافه كرد: شاهین فصل آینده هم دررئال خواهد بود و ما از او انتظارات زیادی داریم. به او اطمینان داریم و شایعات درباره ترك این تیم هم صرفا شایعه و مردود است.

سرمربی رئال مادرید در مورد دی ماریا هم گفت: فكر می كنم او بتواند از هفته آینده تمرین را شروع كند ولی نمی خواهیم در مورد او ریسك كنیم. بازی های پایان مارس و نیز آوریل پیچیده ا ست.پس باید آهسته پیش برویم و او را برای بازی ماه آینده آماده كنیم.

1553



:: برچسب‌ها: برلین , خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

بهمن خلیل زاده، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارش سنگین برف از بعد از ظهر روز جمعه و كولاك شدید در منطقه راه ارتباطی این روستاها مسدود شده است.

وی با بیان اینكه ارتفاع برف در برخی نقاط به بیش از 30 سانتی متر می رسد، گفت: تاكنون تلاش ماموران راهداری برای بازگشایی این راه ها بی نتیجه مانده است.

وی اظهاركرد: بارش برف در این شهرستان ادامه دارد و مسافران و رانندگان وسایل نقلیه باید موارد ایمنی را در سفرهای خود رعایت كنند.

وی اضافه كرد: محور فرعی چاراویماق - مراغه به علت كولاك شدید و عدم دید كافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

خلیل زاده خاطرنشان كرد: با توجه به مسدود بودن این محور، تردد وسایط نقلیه از طریق محور جایگزین چاراویماق - هشترود انجام می شود.

وی گفت: در زمان حاضر محور هشترود - چاراویماق باز بوده و تردد در این محور فقط با زنجیر چرخ امكان پذیر است.

شهرستان چاراویماق سومین شهرستان از نظر وسعت در استان آذربایجان شرقی بوده و 223 روستای دارای سكنه دارد كه 50 درصد آن از راه روستایی مناسب برخوردار است.

این شهرستان با39 هزار نفر جمعیت در 150 كیلومتری جنوب شرقی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.

7484/590/587/ 1645



:: برچسب‌ها: کالیفرنیا , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، یك منبع خبری در سفارت ایران در سئول روز شنبه گفت: باتوجه به ثبت نوروز به عنوان میراث ملل در سازمان یونسكو، افكار عمومی كشورهای جهان از جمله كره جنوبی به مفاهیم این پدیده مهم فرهنگی و تاریخی بیش از گذشته توجه نشان می دهند.

وی با اشاره به استقبال مردم و موسسه های فرهنگی كره جنوبی از جشنواره نوروزی سال 90 در مناطق مختلف شهر سئول و درخواست مكرر نخبگان و جامعه فرهنگی و علمی این كشور گفت: نمایندگی جمهوری اسلامی ایران جشنواره نوروز 91 را نیز در كشور كره جنوبی و با میزبانی موسسه های فرهنگی و شهرداری های تعدادی از مناطق سئول و برخی از شهرهای این كشور برگزار می كند.

درنظر است در جریان برگزاری این جشنواره با اجرای بیش از هفت برنامه مجزا در بخش های مختلف پایتخت كره جنوبی و سایر شهرهای این كشور، فرهنگ نوروز كه مملو از نمادها صلح دوستی تاریخی جامعه ایرانی است ، معرفی و ترویج شود.

براساس گزارش های دریافتی، سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول همچنین با همكاری اداره كل امور ایرانیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در نظر دارد تا علاوه بر برگزاری جشن نوروز مختص جامعه ایرانیان مقیم، با دعوت از گروه های مختلف فرهنگی كشورمان شامل گروه موسیقی و تعدادی از هنرمندان مشهور در چهار مركز هنری كره نظیر مركز هنرهای سنتی و دو دانشگاه مشهور این كشور، اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی متعدد كند.

در این برنامه ها، علاوه بر اجرای هماهنگ گروه های موسیقی و نمایشی كشورمان و چیدمان هنری سفره هفت سین، استاد وكیلیان از ایران شناسان معروف به معرفی نمادهای نوروز خواهد پرداخت .

همچنین درنظر است تا در جریان چیدمان سفره هفت سین، بخش هایی از فرضیه تاریخی روابط ایران و كره جنوبی در عهد ساسانیان و شیلا نیز به نمایش درآید.

آساق ** 275 ** 2100



:: برچسب‌ها: سرگرمی , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

' وداد ایبیسویچ ' مهاجم بوسنیایی اشتوتگارت كه برای نخستین بار به ورزشگاه هافنهایم باشگاه سابق خود باز می گشت ، هردو گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند.

ایبیسویچ كه در ماه ژانویه به اشتوتگارت پیوسته است، از نخستین فرصت گلزنی تیم میهمان در دقیقه هشتم بازی استفاده كرد.

' خالد بولهروز ' بازیكن هلندی سازنده این گل برای مهاجم 27 ساله بوسنیایی بود . وی بار دیگر در دقیقه 43 ایبیسویچ را با یك پاس عرضی عالی در موقعیت گل قرار داد و مهاجم اشتوتگارت این فرصت را نیز از دست نداد و با یك شیرجه گل نهم این فصل خود را با ضربه سر به ثمر رساند.

در دقیقه 74 ، هافنهایم پس از خطا روی دانیل ویلیامز بازیكن خود در محوطه جریمه حریف ، صاحب یك ضربه پنالتی شد كه توسط ' سجاد صالحوویچ ' یك بوسنیایی دیگر به گل نشست.

با این حال ، تیم میزبان با وجود ارائه یك بازی خوب در دقایق آخر موفق نشد گل تساوی را به ثمر برساند.

این دومین شكست هافنهایم ظرف شش روز پس از تحمل شكست سنگین هفت بر یك در خانه بایرن مونیخ بود.

با این پیروزی اشتوتگارت پیش از برگزاری دیگر دیدارهای هفته به مكان هفتم جدول صعود كرد و هافنهایم كه تاكنون هرگز موفق به شكست اشتوتگارت نشده در رده دوازدهم باقی ماند.

مترجمام 1403



:: برچسب‌ها: شهری , پارک , دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

خبرگزاری رسمی جین ( شین هوا ) گفت : ژانگ ژیجون معاون وزیر خارجه این كشور برای ابلاغ این نگرانی پكن در مورد پرتاب پیش بینی شده ماهواره با ' جی جایه ریونگ ' سفیر كره شمالی ملاقات كرده است .

ژانگ به این سفیر گفت :چین امیدوار است كه تمام طرفها آرامش خود را حفظ كنند ، خویشتن دار باشند و از تشدید تنش ها خودداری كنند.

كره شمالی روز جمعه اعلام كرد كه قصد دارد ماه اینده به مناسبت تولد صد سالگی كیم ایل سونگ ماهواره ای را به فضا پرتاب كند. امریكا آن را نقض توافقنامه حدید در مورد تبادل كمك غذایی در ازای امتیاز هسته ای خوانده است .

مترجمام 1403



:: برچسب‌ها: تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

مخالفان خودمختاری برقه نگران تجزیه لیبی هستند

حمله افراد مسلح به تجمع طرفداران خودمختاری منطقه برقه، در شرق لیبی حداقل یک کشته بر جای گذاشته است.

گروهی از اهالی بنغازی روز جمعه در میدان آزادی این شهر تجمع کرده بودند تا خواستار خودمختاری منطقه برقه شوند که گروهی مسلح به سلاح های گرم و سرد به جمع آنها حمله کردند.

در پی این حمله، طرفداران خودمختاری برقه از میدان آزادی گریختند.

منابع بیمارستانی گفته اند که حداقل یک نفر در این حمله کشته و پنج نفر مجروح شده اند.

به گفته شاهدان عینی، پس از این حمله، شبه نظامیان بنغازی که از سال گذشته این شهر را در اختیار دارند، مهاجمان را از میدان آزادی عقب راندند.

لیبی تا پیش از ۱۹۶۳ از سه منطقه فدرال برقه، طرابلس و فزان تشکیل شده بود.

برقه در شرق لیبی است و دو سوم منابع نفت خام این کشور را در آن قرار دارد.

ساکنان این منطقه معمر قذافی، رهبر سابق لیبی را متهم می کردند که به توسعه آن بی توجه است و بیشتر به فکر غرب لیبی است.

در زمان ناآرامی های سال گذشته در لیبی، بنغازی که در منطقه شرقی برقه است، به کانون مخالفت علیه سرهنگ قذافی تبدیل شد.

مخالفان خودمختاری برقه می گویند چنین رخدادی می تواند منجر به تجزیه لیبی شود.

آنها جمعه گذشته در طرابلس و بنغازی تظاهرات کردند.



:: برچسب‌ها: نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

27اسفند 1374

آیت ‏الله 'ابوالقاسم رحمانی خلیلی مازندرانی'؛ عالم و مدرس برجسته حوزه در سن 72 سالگی درگذشت، از وی آثاری همچون 'شرحی بر عروةالوثقی'، 'رساله در مشتق'، 'رساله در طلب و اراده' به یادگار مانده است.

27 اسفند 1353

مقامات بغداد، در پی توافق دولت های ایران و عراق؛ بازگشت پناهندگان كرد به عراق را آزاد اعلام كردند.

27 اسفند 1342

دولت امریكا به منظور تأمین هزینه‌های ارزی اتمام طرح راه‌آهن ایران و تركیه كه در مجموعه طرحهای سنتو قرار داشت، 18 میلیون دلار به این دو كشور وام داد.

27 اسفند 1339

'جولیوس هولمز' بار دیگر به سمت سفیر آمریكا در ایران منصوب شد. همچنین وی در 19 بهمن 1333 نیز عهده‌ار این سمت شده بود.

27 اسفند 1332

دومین دوره مجلس سنا به ریاست 'سید حسن تقی‌زاده' آغاز و تا 25 اسفند 1338 به كار خویش ادامه داد.

27 اسفند 1331

' متین دفتری' رئیس جمعیت ایرانی طرفدار سازمان ملل متحد، با اشاره به اقدام‌های سازمان بهداشت جهانی و آغاز به فعالیت پنجمین مجمع مطالعات و مذاكرات در زمینه‌ بهداشت بین‌المللی، خواهان مساعدت و همكاری دانشكده‌ پزشكی دانشگاه تهران با این مجمع شده است.

27 اسفند 1331

هجدهمین دوره مجلس شورای ملی آغاز به كار و تا 26 فروردین 1335 به كار خود ادامه داد.

27 اسفند 1330

48 نفر از روزنامه‌نگاران آمریكایی وارد تهران شدند و 'محمدمصدق' در ملاقاتی با آنها، مداخلات دولت انگلیس در امور داخلی ایران را تشریح كرد.

27 اسفند 1325

'سید ضیاءالدین طباطبایی' نماینده دوره چهاردهم مجلس كه در اول فروردین گذشته به دستور 'احمد قوام' نخست‌وزیر بازداشت شده بود، به علت كسالت از زندان شهربانی به منزل خود منتقل شد.

27 اسفند 1311

'عبدالحسین تیمورتاش' وزیر سابق دربار 'رضاخان' به اتهام ارتشاء به سه سال حبس مجرد، كه مستلزم محرومیت از تمام حقوق اجتماعی و استرداد مال حاصل از ارتشاء بود به پرداخت 38 هزار و 592 تومان و یك هزار و 712 لیره انگلیسی نیز محكوم شد.

27 اسفند 1308

با تصویب مجلس شورای ملی اداره طرق و شوارع كشور كه به مدت چند سال در زیر مجموعه وزارت فوائد عامه بود، به وزارتخانه تبدیل و از این پس وزارت طرق و شوارع خوانده شد.

27 اسفند 1303

'فیلیپ هافمن' وزیر مختار جدید آمریكا به منظور ملاقات با مقامات ایران، وارد تهران شد.

27 اسفند 1302

در جلسه مجلس شورای ملی به هنگام طرح، حكومت جمهوری میان طرفداران 'رضاخان' و آیت الله 'سید حسن مدرس' درگیری شدیدی به وقوع پیوست و 'حسین بهرامی' از نمایندگان مجلس، سیلی محكمی به گوش 'مدرس' نواخت كه در نهایت برخی نمایندگان این عمل را محكوم كردند و از جرگه هواداران جمهوری و سردار سپه خارج شدند.

27 اسفند 1294

'محمد ولی خان سپهسالار'، رئیس‌الوزرا برای بازدید از اردوی نظامیان روسیه وارد قزوین شد. قوای روسیه كه تحت فرماندهی 'ژنرال باراتف' در این محل مستقر بودند با به جا آوردن مراسم نظامی، در برابر رئیس‌الوزرا رژه رفتند.

27 اسفند 1236

بهره ‏برداری از تلگراف در ایران آغاز شد. این خبر در شماره 372 روزنامه وقایع اتفاقیه با عنوان موفقیت آمیز بودن رویداد سیم كشی تلگراف در مدرسه دارالفنون اعلام شد.

اطلاع **2002**1717



:: برچسب‌ها: هاوایی , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse
موشک کره شمالی

شورای امنیت سازمان ملل کره شمالی را از آزمایش موشکی منع کرده است

برنامه کره شمالی برای پرتاب موشک ماهواره‌بر برد بلند از سوی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی محکوم شده است.

روز جمعه، ۲۶ اسفند (۱۶ مارس)، دولت کره شمالی اعلام کرد که به منظور بزرگداشت یکصدمین سالگرد تولد کیم این سونگ، پایه گذار جمهوری خلق کره و پدر بزرگ کیم جونگ اون، رهبر کنونی این کشور، در نظر دارد ماهواره را توسط یک فروند موشک برد بلند به مدار زمین پرتاب کند.

خبرگزاری دولتی کره شمالی گفته است که این موشک بین روزهای ۱۲ تا ۱۶ آوریل به فضا پرتاب خواهد شد.

در پی پخش این خبر، وزارت خارجه ایالات متحده این اقدام کره شمالی را مغایر توافقنامه اخیر دو کشور دانست و آن را به شدت محکوم کرد.

براساس توافقی که دو هفته پیش بین ایالات متحده و کره شمالی به دست آمد، دولت کره شمالی موافقت کرد که در برابر دریافت کمک های وسیع غذایی از آمریکا، برنامه آزمایش موشک های برد بلند خود را به حالت تعلیق در آورد.

کره شمالی با مشکلات شدید اقتصادی و از جمله قحطی مواجه است که گفته می شود هزاران تن از مردم این کشور را گرفتار گرسنگی کرده است.

وزارت خارجه آمریکا با انتقاد از دولت کره شمالی به خاطر زیر پا گذاشتن توافقی که تنها شانزده روز پیش به دست آمد، پرتاب موشک برد بلند از سوی کره شمالی را اقدامی "بسیار تحریک آمیز" توصیف کرده است.

روز ۲۶ فوریه، آمریکا و کره شمالی دستیابی به توافقنامه ای را اعلام کردند که بر اساس آن، دولت کره شمالی متعهد شد که برنامه غنی سازی اورانیوم خود را نیز متوقف کند.

کیم جونگ اون

توافق کره شمالی با آمریکا به نشانه ای از احتمال تغییر در سیاست خارجی دولت کیم جونگ اون تعبیر شده بود

اعلام توافق دو طرف باعث شد تا برخی از ناظران نسبت به کاهش تنش در روابط خارجی دولت کره شمالی ابراز امیدواری کرده و این تغییر جهت را نشانه ای از تمایل کیم جونگ ایل، رهبر جدید آن کشور به بهبود روابط با غرب بدانند.

کیم جونگ اون پس از درگذشت پدرش، کیم جونگ ایل، در ماه دسامبر به جانشینی او رسید و رهبری کره شمالی را در دست گرفت.

تصمیم دولت کره شمالی برای پرتاب موشک برد بلند عملا به منزله لغو توافقنامه با آمریکاست که براساس آن، قرار بود ایالات متحده هر سال دویست و چهل هزار تن مواد غذایی را به طور رایگان در اختیار آن کشور قرار دهد.

آخرین باری که کره شمالی یک موشک برد بلند را به فضا پرتاب کرد در آوریل ۲۰۰۹ بود که این اقدام از سوی شورای امنیت محکوم و به وضع تحریم های بین‌المللی گسترده تر علیه کره شمالی منجر شد.

در آن زمان نیز منابع کره شمالی گفتند که ماهواره ای را به فضا پرتاب کرده اند.

دولت کره شمالی همواره تاکید کرده که ماهواره هایی را که به فضا پرتاب می کند منحصرا دارای هدف های صلح آمیز است و ماموریت آنها انجام تحقیقات علمی است.

قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل کره شمالی را از انجام آزمایش های اتمی و هرگونه آزمایشی که در آن از فن آوری موشکی استفاده شده باشد منع کرده است.

ژاپن نیز نسبت به تصمیم کره شمالی برای پرتاب موشک بردبلند به شدت اعتراض کرده است.

در آزمایش موشکی کره شمالی در سال ۲۰۰۹، موشک پرتاب شده از داخل آن کشور از حریم فضایی ژاپن عبور کرد و باعث نگرانی مقامات آن کشور شد.

کره جنوبی هم تصمیم اخیر کره شمالی را "جدی و تحریک آمیز" و مغایر قطعنامه های مصوب شورای امنیت سازمان ملل توصیف کرده است.



:: برچسب‌ها: سبز , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

علی لاریجانی: گفتن بعضی حرف‌ها درست نبود و ناراحتی و دلخوری بعضی نمایندگان نیز از همین بود

در ادامه واکنش‌ها به سخنان محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور ایران در جلسه سوال از او در مجلس این کشور، رئیس مجلس ایران گفته است که ادبیات و الفاظ به کار برده شده در این جلسه، ناراحتی بعضی نمایندگان را به دنبال داشت و "این دلخوری‌ها و به کار بردن این ادبیات در کشور مشکل ایجاد کرده است."

رئیس مجلس ایران گفته است: "نفس سوال نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور، بخشی از غنی شدن دموکراسی در ایران است، ولی ادبیات و الفاظی به کار برده شد که می‌شد به کار برده نشود."

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی لاریجانی گفته است: "گفتن بعضی حرف‌ها (در جلسه سوال از رئیس‌جمهور) درست نبود و ناراحتی و دلخوری بعضی نمایندگان نیز از همین بود."

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران، روز چهارشنبه، ۲۴ اسفند (۱۴ مارس)، برای پاسخ به سوالات گروهی از نمایندگان منتقد دولت ایران، به مجلس شورای اسلامی رفت.

این اولین بار در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بود که جلسه‌ای برای طرح سوال از رئیس‌جمهور، در مجلس این کشور تشکیل می‌شد.

اما طبق گزارش‌ها، پاسخ‌های آقای احمدی‌نژاد در جلسه روز چهارشنبه، ۲۴ اسفند، با اعتراض گروهی از نمایندگان همراه بود.

آقای احمدی‌نژاد در سخنانی در این جلسه که با شوخی همراه بود، از سوالات مطرح شده، انتقاد کرد و صلاحیت علمی علی مطهری، طراح اصلی سوالات را تلویحا زیر سوال برد.

علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران، در آخرین واکنش به آنچه در این نشست گذشت، گفته است: "بعضی نماینده‌ها گفتند که ما را مسخره کرده‌اند."

او اضافه کرده است: "این دلخوری‌ها و به کار بردن این ادبیات در کشور مشکل ایجاد کرده است."

در عین حال، آقای لاریجانی تاکید کرده است: "همه اینها حواشی است. اصل موضوع باارزش است که به هر حال سوالاتی پرسیده شد و باید به آنها پاسخ داده می‌شد، حال اینکه پاسخ‌ها دقیق بودند یا نبودند، بحث دیگری است."

آقای لاریجانی بعد از اظهارات محمود احمدی‌نژاد در نشست روز چهارشنبه نیز گفته بود: "بعضی حرف‌ها نباید اینجا زده می‌شد" و "مجلس جای شوخی نیست."

"مدرک شاسی یعنی چی؟"

براساس گزارش‌ها، طرح ۷۹ نفر از نمایندگان مجلس ایران برای سوال از رئیس‌جمهور این کشور، شامل سئوالاتی در مورد ۱۰ مورد از اقدامات دولت و تصمیمات محمود احمدی‌نژاد بود که این گروه از نمایندگان، پاسخ به آنها را "برای رفع ابهامات و حسن تفاهم مجلس دولت و آگاهی ملت" لازم دانسته و گفته بودند که از پاسخ نمایندگان رئیس‌جمهور که پیش‌تر به کمیسیون‌های مجلس ارائه شده بود، قانع نشده‌اند.

در جلسه مجلس ایران در روز چهارشنبه ۲۴ اسفند، پس از طرح سوالات نمایندگان مجلس که توسط علی مطهری، نماینده اصولگرای منتقد دولت، به عنوان طراح سئوال، در جلسه خوانده شد، محمود احمدی‌نژاد به این پرسش ها پاسخ داد و در پایان سخنان خود گفت که سوالاتی که مجلس طرح کرده بود "سوالات خیلی سختی نبود."

او اضافه کرد: "به نظرم طراح سوال از همان‌هایی بود که با شاسی (شصتی) فوق لیسانسش را گرفته، اگر با خود ما مشورت می‌کردید، سوال‌های بهتری می‌شد مطرح کرد."

علی لاریجانی، رئیس مجلس، پس از این اظهارات آقای احمدی‌نژاد گفت که مجلس جایگاه استفاده از کلمات "شاسی و ماسی" نیست. بحث‌هایی امروز در صحن علنی ارائه شد که جایگاه آن در مجلس نبوده است و آقایانی که این جا هستند و در جمع حضور دارند مدرک شاسی ندارند، اصلا مدرک شاسی یعنی چی؟

در مجلس ایران را در سایت فارسی بی‌بی‌سی بخوانید.



:: برچسب‌ها: زمستان , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین سید 'رضا تقوی ' سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به جایگاه سنت در سیره علوی ، افزود: اسلام ، نوروز ایرانیان را به دلیل صله رحم و پاكیزگی تایید كرده است .

وی اضافه كرد : بطور كلی اعیادی كه همراه با روح اسلامی و یگانگی خداوند باشد مورد احترام اسلام است .

وی با بیان اینكه نوروز عید ایرانیان قدیم بوده و از زمان آریاییها ، هخامنشیان و ساسانیان وجود داشته ، اظهار داشت : سنت تكریم و جشن نوروزی از فلات ایران برخاسته و به مذهب و قومی ارتباط ندارد.

تقوی ادامه داد: این عید را مردم كشورهای افغانستان ، پاكستان و آسیای میانه نیز جشن می گیرند و برای این ملت ها محترم است .

وی با اشاره به اینكه روزه گرفتن در اول نوروز مستحب است ، گفت : نوروز ، روز گشایش و امید است و پیشوایان ما نیز از این سنت استقبال كرده اند.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران افزود: این نوع سنت ها كه موجبات پیوستگی و محبت را در جامعه فراهم می آورد مورد تایید اسلام بوده و در مقابل اسلام با سنت های باطل مبارزه می كند.

اجتمام **9022**



:: برچسب‌ها: مربع , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

در گزارش روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان بوشهر جمعه به نقل از علی افراشته آمده است: كناره گیری از لحاظ اداری با استعفا فرق دارد ، استعفا باید منتظر موافقت با آن ماند اما من خودم می روم.

وی یادآورشده است: خسته شده ام، مدتها بود می خواستم بروم در بازی مقابل استقلال حتی اگر قهرمان هم می شدیم همین تصمیم را عملی می كردم.

او ادامه داد: برای حل مشكلات مالی دیروز همه جا رفتم تا توانستم از وزارت نفت مجوز یك میلیارد تومان بگیرم اما شرایطی پیش آمد كه پولی كه از وزارت نفت به استان بوشهر رسید هم دچار مشكل اداری شده و بهانه های مختلفی آورده شد تا قبل از بازی آقای درخشان ناچار شد به بازیكنان به دروغ بگوید كه پول در حساب شخصی اوست وبعد از بازی پرداخت می شود تا بلكه روحیه تیم به هم نریزد.

رییس هیات مدیره مستعفی شاهین یادآورشد: :تا اینجای كار من آمدم، هفت هفته پایانی را دوستان بروند دیگر كشش ندارم و نمی توانم كاری از پیش ببرم.

افراشته یادآورشده است: ماندنم هم برای تیم شاهین سودی ندارد و مطمئن باشید دیگر در این باشگاه هیچ سمتی ندارم چون اتفاقات فوتبال با شرایط كاری ام همخوانی ندارد و تا همین جا هم كم مشكل نداشته ام.

وی گفت: از خیلی ها كه توقع كمك نداشتم و كنارم بودند و صادقانه تلاش كردند ممنونم و آنهایی كه می توانستند كمك كنند اما نكردند هم دستشان درد نكند.

معاون اجرایی رییس مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: از مردم خوب بوشهر و همه همكارانم تشكر می كنم وامیدوارم مرا ببخشند و حلال كنند.

وی ادامه داد: من برای خدمت به ورزش استان بوشهر آمدم وبیش از این شرایط مهیا نبود.

628



:: برچسب‌ها: شهری , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

' روزبه محسنی ' در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: برای ترك اعتیاد به مواد روان گردان می توان از دارو و گفتار درمانی استفاده كرد تا وابستگی معتاد به این مواد كمرنگ تر شود.

وی با بیان اینكه استفاده از داروهای ضد افسردگی نیز به كاهش افسردگی معتادان به مواد روان گردان كمك می كند، اضافه كرد قرار گرفتن در معرض این مواد می تواند اشتیاق فرد را برای مصرف مواد روان گردان برانگیزد و در افرادی كه حتی مدت طولانی در حالت پرهیز قرار داشته اند، موجب برگشت شود.

این روانشناس تصریح كرد: زمانی كه معتادان بهبود یافته در معرض محرك های تداعی شده با مواد روان گردان قرار بگیرند پاسخ فیزیولوژیكی غیر ارادی ایجاد می شود.

محسنی گقت: رویكردهای درمان رفتاری نیز می تواند انگیزه بیمار را برای ماندن درحالت پرهیز، تقویت كند و حمایت خانواده و اطرافیان نیز در درمان قطعی معتادان به مواد روان گردان بسیار تاثیر پذیر است.

اجتمام **9022 ** 1569*



:: برچسب‌ها: پرنده , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'علی محمد گلستانی فرد' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شورای نگهبان صحت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در 43 حوزه‌ انتخابیه دیگر تایید كرد كه حوزه ساوه و زرندیه نیز یكی از آنها بود.

وی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم این شهرستانها در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه 'شهلا میرگلوبیات' با كسب 41 هزار و 375 رای از مجموع 114 هزار و 86 رای صحیح مأخوذه حایز اكثریت لازم شد.

'شهلا میر گلوبیات' به عنوان نخستین زن در استان مركزی از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه با اخذ بیشترین آراء به مجلس شورای اسلامی راه یافت.ك/3

7338/507



:: برچسب‌ها: خورشید , بارسلونا , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز جمعه ایرنا، 'احمد داوداوغلو' در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد كه این بالگرد به علت نقص فنی سقوط كرده و روند حادثه نیز بیانگر این مساله است.

به گفته داوداوغلو، بررسی ها در خصوص چگونگی سقوط این بالگرد ادامه دارد.

ستاد ارتش تركیه نیز در اطلاعیه ای با تایید خبر درگذشت 12 نظامی تركیه در افغانستان گفت: علت سقوط این بالگرد بعد از بررسی های هیات كارشناسی اعلام خواهد شد.

در پی درگذشت نظامیان تركیه در افغانستان، احزاب سیاسی، نهادهای مدنی و حتی باشگاه های ورزشی تركیه با صدور اطلاعیه هایی از این مساله ابراز تاسف كردند.

خاورم**2012* 230 ** 1574



:: برچسب‌ها: آسیا , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse
موشک کره شمالی

شورای امنیت سازمان ملل کره شمالی را از آزمایش موشکی منع کرده است

برنامه کره شمالی برای پرتاب موشک ماهواره‌بر برد بلند از سوی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی محکوم شده است.

روز جمعه، ۲۶ اسفند (۱۶ مارس)، دولت کره شمالی اعلام کرد که به منظور بزرگداشت یکصدمین سالگرد تولد کیم این سونگ، پایه گذار جمهوری خلق کره و پدر بزرگ کیم جونگ اون، رهبر کنونی این کشور، در نظر دارد ماهواره را توسط یک فروند موشک برد بلند به مدار زمین پرتاب کند.

خبرگزاری دولتی کره شمالی گفته است که این موشک بین روزهای ۱۲ تا ۱۶ آوریل به فضا پرتاب خواهد شد.

در پی پخش این خبر، وزارت خارجه ایالات متحده این اقدام کره شمالی را مغایر توافقنامه اخیر دو کشور دانست و آن را به شدت محکوم کرد.

براساس توافقی که دو هفته پیش بین ایالات متحده و کره شمالی به دست آمد، دولت کره شمالی موافقت کرد که در برابر دریافت کمک های وسیع غذایی از آمریکا، برنامه آزمایش موشک های برد بلند خود را به حالت تعلیق در آورد.

کره شمالی با مشکلات شدید اقتصادی و از جمله قحطی مواجه است که گفته می شود هزاران تن از مردم این کشور را گرفتار گرسنگی کرده است.

وزارت خارجه آمریکا با انتقاد از دولت کره شمالی به خاطر زیر پا گذاشتن توافقی که تنها شانزده روز پیش به دست آمد، پرتاب موشک برد بلند از سوی کره شمالی را اقدامی "بسیار تحریک آمیز" توصیف کرده است.

روز ۲۶ فوریه، آمریکا و کره شمالی دستیابی به توافقنامه ای را اعلام کردند که بر اساس آن، دولت کره شمالی متعهد شد که برنامه غنی سازی اورانیوم خود را نیز متوقف کند.

کیم جونگ اون

توافق کره شمالی با آمریکا به نشانه ای از احتمال تغییر در سیاست خارجی دولت کیم جونگ اون تعبیر شده بود

اعلام توافق دو طرف باعث شد تا برخی از ناظران نسبت به کاهش تنش در روابط خارجی دولت کره شمالی ابراز امیدواری کرده و این تغییر جهت را نشانه ای از تمایل کیم جونگ ایل، رهبر جدید آن کشور به بهبود روابط با غرب بدانند.

کیم جونگ اون پس از درگذشت پدرش، کیم جونگ ایل، در ماه دسامبر به جانشینی او رسید و رهبری کره شمالی را در دست گرفت.

تصمیم دولت کره شمالی برای پرتاب موشک برد بلند عملا به منزله لغو توافقنامه با آمریکاست که براساس آن، قرار بود ایالات متحده هر سال دویست و چهل هزار تن مواد غذایی را به طور رایگان در اختیار آن کشور قرار دهد.

آخرین باری که کره شمالی یک موشک برد بلند را به فضا پرتاب کرد در آوریل ۲۰۰۹ بود که این اقدام از سوی شورای امنیت محکوم و به وضع تحریم های بین‌المللی گسترده تر علیه کره شمالی منجر شد.

در آن زمان نیز منابع کره شمالی گفتند که ماهواره ای را به فضا پرتاب کرده اند.

دولت کره شمالی همواره تاکید کرده که ماهواره هایی را که به فضا پرتاب می کند منحصرا دارای هدف های صلح آمیز است و ماموریت آنها انجام تحقیقات علمی است.

قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل کره شمالی را از انجام آزمایش های اتمی و هرگونه آزمایشی که در آن از فن آوری موشکی استفاده شده باشد منع کرده است.

ژاپن نیز نسبت به تصمیم کره شمالی برای پرتاب موشک بردبلند به شدت اعتراض کرده است.

در آزمایش موشکی کره شمالی در سال ۲۰۰۹، موشک پرتاب شده از داخل آن کشور از حریم فضایی ژاپن عبور کرد و باعث نگرانی مقامات آن کشور شد.

کره جنوبی هم تصمیم اخیر کره شمالی را "جدی و تحریک آمیز" و مغایر قطعنامه های مصوب شورای امنیت سازمان ملل توصیف کرده است.



:: برچسب‌ها: تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز جمعه سایت رسمی فدراسیون اسكواش، با تصمیم مسئولان فدراسیون اسكواش كشورمان قرارداد امجدخان و مقدس اشرف، سرمربیان پاكستانی تیم های ملی اسكواش آقایان و بانوان كشورمان تمدید شد.

این مربیان از شهریور ماه سال گذشته كار خود را در كشورمان آغاز كرده اند و در طول این مدت موفقیت های زیادی را به همراه ملی پوشان كشورمان كسب كردند.

امجد خان سرمربی تیم ملی اسكواش آقایان در گذشته در رتبه یازدهم برترین اسكواش بازان جهان قرار داشته است.

9118*



:: برچسب‌ها: کانادا , زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز جمعه خبرنگار اجتماعی ایرنا ، ' مرضیه وحید دستجردی ' در افتتاح بخش اورژانس جدید در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) افزود: هم اكنون 35 هزار تخت بیمارستانی در كشور در حال ساخت و 77 هزار بیمارستان درحال طراحی ساخت هستند.

وی با بیان اینكه افتتاح اورژانس جدید بیمارستان امام حدود 75 درصد رضایتمندی مردم را در پی دارد، اظهار داشت : پرسنل اورژانس این بیمارستان شبانه روزی به مراجعه كنندگان خدمات درمانی ارایه می دهند.

دستجردی با اشاره به اینكه با كمبود بخش‌های داخلی در بیمارستانها روبرو بودیم ، تصریح كرد: در تلاش هستیم تا تعداد تخت های بیمارستانی را افزایش دهیم تا بیمار به هنگام مراجعه و نیاز به بستری ، مشكلی نداشته باشد.

دستجردی با بیان اینكه هزینه های درمانی مردم تا پایان برنامه پنجم به 30 درصد كاهش می یابد، ادامه داد: وزارت بهداشت در تلاش است تا میزان پول درمانی كه مردم از جیب خود - حدود 60 درصد - می پردازند، را كاهش دهد و آنان با استفاده از حمایت های بیمه، از خدمات رایگان درمانی بهره مند شوند.

وزیر بهداشت با بیان اینكه خدمات درمانی با نازلترین قیمت در مراكز بهداشتی و درمانی كشور ارایه می شود، گفت : وزارت بهداشت، با بكارگیری راه های كاربردی و حل شدن مساله اعتبارات مالی بیمه ها، تلاش می كند تا در برنامه پنجم توسعه، مردم فقط 30 درصد از هزینه های درمانی در بخش های مختلف را پرداخت كنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ، بخش اورژانس جدید مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) صبح امروز در مساحت دو هزار و 400 متر ، 76 تخت فعال و بخش سی سی یو به بهره برداری رسید.

اجتمام **9022**9185**



:: برچسب‌ها: تابستان , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

حسن روشن روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، در خصوص قهرمانی تیم فوتبال استقلال تهران در جام حذفی، گفت: از قهرمانی استقلال در رقابت های جام حذفی بسیار خوشحالم و فكر می كنم این قهرمانی قابل پیش بینی بود.

وی ادامه داد: با توجه به مصدومان زیاد استقلال در حال حاضر و مشكلات موجود باید به تمام اعضای تیم فوتبال این باشگاه تبریك بگویم.

پیشكسوت باشگاه استقلال تهران در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر، گفت: به طور حتم در لیگ برتر كار استقلال بسیار دشوار خواهد بود و باید برای قهرمانی تلاش بیشتری انجام دهند.

وی تصریح كرد: سپاهان و تراكتورسازی به همراه استقلال مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال كشورمان هستند و نمی توان شانس تیمی را بیشتر دانست.

وی در خصوص حاشیه های جدید فدراسیون فوتبال كشورمان و احتمال بركناری كفاشیان اظهار داشت: تغییر در فدراسیون فوتبال نه تنها مشكلات را كاهش نمی دهد بلكه افزایش نیز خواهد داد.

روشن خاطرنشان كرد: اگر كفاشیان را نمی خواستند باید از قبل فكر این روز ها را می كردند اما حالا باید همه از رییس فدراسیون فوتبال حمایت كنند.

9118*



:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()